förskyld

åh jäkla henke som har smittat ner mig :( trodde jag var en viking men ikke :( :P

idag var vi ute kl 8.30, fortsatte att spika takstolar, kl11 for jag å mammi och klippte oss, sen tillbaka till huset för att fortätta, nu har jag gett upp, kan knappt gå :P men de andra är kvar ute, mamma, berit (henkes mamma), pedro, dennis och hendrik ( min kusin ).

dennis(henkes bror) och pedro (min bror) har rivit bort det befintliga taket och imorgon kommer snickaren så då åker de nya takstolrna upp. yiiiipie! :D

tyvärrr mina kära läsare så orkar jag int sitta och ladda upp massa bilder pga av detta v'rdelösa internet
men nån bild kan ni få :P


där dom längsta "pinnarna" är, där blir den nya taknocken, så det nya taket kommer bli betydligt mkt högre, så den där "sommarstuge" känslan försvinner :)





Fredrik Höijer bygger en ställning till muraren som ska höja våran skorsten :) Tack!



ett kort på mina älsklingar! :)




oh just ja, på Lördag går jag in i vecka 38, gud va tiden går fort! :)

nu ska jag duscha och äta fil! :D

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaha okej.. Mamma har ju iofs haft Inez en gång, då jag skulle upp på vårdcentralen och då sprang jag hem även fast jag bara vart borta typ 20 min, haha vad knäpp man är :P jag litar ju på mamma hon har ju haft 4små själv så hon av nån kan väl ta hand om barn, men ändå :P Jo nån gång ska jag ju prova men lät dröja ett tag för en så länge är hon ju bara 3(snart4) månader så hon är liten tycker jag, hehe ;)

2010-08-27 @ 13:23:51
URL: http://emelienorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0