Fredag

ja idag är det fredag, imorgon går jag in i vecka 37

tur att min mamma är här och hjälper mig, just nu plockar hon i köket medans jag sitter här, underbart! <3 älskar min mamma :)
har verkligen ingen ork till nånting, är less och har ont ständigt! BLÄ

är väldigt avundsjuk på min vän malin som fick en super fin flicka igår, Novalee :) grattis till er!
åh vill också föda nu!


igår så var Sonja här, en barndomsvän ;) natalie, Patrik, Amelia och Eleanor va också här, trevligt :) tack så mycket! :)
Idag har jag bjudit hit min tremänning Jossan och hennes kille (som råkar vara snickare ;p) ska bjuda dom på mat så kan killarna bygga ute medans vi gör mat, jag är smart! ;D

nu kom mina älsklingar hem från affären och isa vill se "pindeln" (imse vimse spindel)
så ha en trevlig dag!

byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0