Söndag

lägger in en snabb bild på magen V.36 (35+1)



passar på att sitta här en snabbis medans jag dricker upp mitt kaffe :)

henke, isa och tyson är på prommis, skulle vilja följa med, men jag kan inte, går jag nu så kan jag inte göra nått resten av dagen
promenader som har varit bland det bästa jag vetat, finns inget mer avslappanande att ta en promenad och filofisera haha :D
i början när jag täffade henke så var vi alltid ute och gick med våra hundar, vi kunde gå på vägar och stigar som vi aldrig hade varit på, det låter skit löjligt men det är så mysigt! ;)

idag kommer min kära mor (igen) ;), ni som tycker att hon jämt är här, hon bor i gnarp, och hon sommarjobbar här i matfors, så när hon ska jobba så sover hon här, och hon hjälper till otroligt mkt med vårat hus :) och jag tror att det går bra för henke ;D han tkr faktiskt att det är bra att hon hjälper hanm fast han kan tycka att hon är lite jobbig också ;p

nä nu kommer mina älsklingar, nu ska jag umgås med dom

ha en ba dag
byebye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin mage du har gumman =) Jag tycker inte det låter löjligt snarare tvärtom de låter skita mysigt ;)Själv fick jag sitta i en jävla epatraktor hela kvällarna när jag och Daniel träffades :p haha kan ju säga att jag hellre hade varit ute och gått =)

2010-08-08 @ 22:06:55
Postat av: jennifer

ååh vilken stor mysig mage du har. :) Jag var till barnmorskan idag. vecka 29(28+0) idag för mig och mitt SF mått låg på 29. Så jag är snart uppe i 35-36-37 jag också. herregud! det går så snabbt. Tänk att malin har fått sin bebis, och snart ska du få din. iiiih! :D det ska bli så kul att få se bilder på allas bebisar sen. och jag hoppas att vi kan träffas och umgås någonting. det skulle vara roligt. det var ju trots allt ett tag sen nu. :) Kram.

2010-08-13 @ 14:27:27
URL: http://jenniferlodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0