V.36

ja idag går jag in i vecka 36 (35+0)
är skittrött så jag orkar inte lägga in nå bilder

just nu sitter jag och lyssnar på Steve Earle, malin hade den skivan i bilennu när jag for med hon så jag blev tvungen att fortsätta lysnna på han nu när jag kom hem, han är så himla bra och det var min pappas favorit, fina minnen kommer upp då :) vet att han sitter där uppe och flinar nu :)

idag har jag inte gjort så mkt nytta här hemma, har en maskintvätt jag måste hänga nu bara :/
på eftermiddagen så har jag och malin varit hos ronja och umgåtts :) vi har suttit och pratat gamla minnen, super trevligt! :D tack! :) tyvärr så kunde inte natalie följa med :(

nu väntar jag på att kenneth(mammas kille), mamma och henke ska komma in så vi får se nån av de filmer jag har köpt, dom "håller på att bygga" takstolarna, men våra grannar(kusiner) är här så jag ser nu att dom inte jobbar på takstolarna ;p

måste bara tillägga att det är tur att jag har min fina familj och vänner, ni är guld värda! :) <3



ett gulligt kort på Isabella och Linuz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0