Dag 01 - om mig själv!

 ( ett gammalt kort ) :P

jag heter Petra Hamrin, 21 år
bor i ett litet hus i matfors med mina två barn, Isabella och Isak, och min älskade sambo Henric bor också här :D
vi har en liten vovve som heter Tyson, och en katt som heter simpson :)
jag är snäll, glad, ärlig, tkr om att klaga, rolig (enligt mig) haha :D dom som känner mig bäst säger att jag är envis och tjurig också, men det få man ju tolka som man vill! ;)
är jag bland nytt folk så är jag ganska blyg, är jag bland dom som jag känner så pratar jag som bara den, för mkt ibland kanske? :P
jag älskar skvaller, men hatar folk som är falska!
älskar musik, kan lyssna på det mesta, följer gärna serier också, men just nu har vi bara 4:an och 6:an så det är skittråkigt!
skjuter gärna fram saker som jag tkr är jobbigt, fasst igentligen är det nog inte så jobbigt, bara jag som är lat och inte orkar ta tag i det.

sen har jag nog inte så mkt mer att skriva om mig själv, så intressant är jag :P
nu ska jag göra äppelpaj, henke ringde och beställde det, inte mig imot :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0