dag 02 Min första kärlek

ja min första riktiga kärlek är Henric
 han och jag träffades för ca 4år sedan, då vad vi bara kompisar, men ju mer vi vad med varann så ja, ju mer blev de :P
vet inte riktigt när vi blev tillsammans (pinsamt, jag vet) men sommaren 07 så flyttade vi iallafall ihop :)
vi förlovade oss den sista december 07, så vi har snart varit förlovad i 3 år :)

han är den bästa jag vet, och vi har riktigt roligt tillsammans, jag litar på han, han är skit gullig, rolig, mysig, ja han är riktigt bra min karl! :D
visst har vi dåliga dagar som alla andra, men dom bra överväger lätt! ;)
han har gett mig två underbara barn, han har ställt upp och varit där när det har blivit motgångar, riktigt jobbiga motgångar.vi ha gott igenom ganska mycket tillsammans och det har  gjort oss starkare.

ja jag älskar verkligen han, och jag vet att han älskar mig :)




Kommentarer
Postat av: SVENSKK - Mamma till Jamie

Naw..! Ni är gulliga ni! :)

2010-12-20 @ 20:40:19
URL: http://svenskk.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0