Dag 03 - Mina föräldrar

ja mina föräldrar heter katarina och jan, dom blev tillsammans kanske för 27år sen, vet inte riktigt :P dom träffades i nacksta där båda bodde/växte upp.
sen -88 blev fick dom min bror pedro, sen ett år efter kom då jag :D
dom skiljde sig, vet inte exakt men jag va väl kanske 4år. men dom har alltid varit bra vänner! :)

Mamma -hon är min bästa vän, kan säga allt till henne, kan prata med henne om allt, jag litar på henne, jag råd frågar alltid hon, ringer alltid hon först om det är nått, mamma betyder allt! hade jag inte om så skulle jag gåå under!
hon ställer alltid upp spelar ingen roll vad det är, vilken tid eller dag.
Älskar dig mamma!

Pappa - han va helt suverän! vi hade alltid så roligt när vi va med varandra, vi kunde skratta så vi börja grina :D
ville man ha rådfrågning om pratkiska saker så kunde man ringa pappa för han va duktig på nästan allt, det han va bäst på vad bilar, hade man problem med nått fordon, moppe så hjälpte han alltid en.
min pappa va världen snällaste och roligaste, jag kunde inte ha fått en bättre pappa.
han gick tyvärr bort för nästan precis ett år sedan i januari.
han ringde till mig den lördagen men jag hörde inte vad han sa, så jag sa att vi hörs imorn istället pappa. sen hörde jag inget mer ifrån han. hans förra fru åkte dit onsdagen efter och ville kolla hur det va med han, när hon öppnade dörren så låg han där, hade han legat där sen i söndags, tro man.

jag saknar han varje dag, och hade hoppats på att han hade levt och fått se mina barn växa upp, men han kanske finns här med oss ändå, det tro jag iaf :)

iaf så har jag världens bästa föräldrar! :)




Kommentarer
Postat av: SVENSKK - Mamma till Jamie

Vad fint skrivet om din pappa! :)

2010-12-26 @ 23:14:24
URL: http://svenskk.se/
Postat av: Malin - Mamma till Novalee

Ja vi har så fina barn så :) Haha ja visst såg dom söta o glada ut när dom satt där.. Småskitarna våra :D

2011-01-05 @ 12:17:18
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Beklagar. Verkligen jätte fint skrivet om dina föräldrar! Vet hur det känns när barnen skriver såna saker om en. Det värmer nått otroligt! Ha det jätte bra. /Camilla+ mina 8 barn.

2011-05-12 @ 08:32:25
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0