hejhej

ja hej hej det var ju ett tag sen ( igen ) ;)
sitter här i min ensamhet och gör ingenting :P henke for precis ut en sväng med några kompisar, dom dricker öl, åh jag är så sugen på alkohol nu, sommar utan en cider och grogg, det känns jobbigt :P
menmen det tar jag igen nästa sommar hihi, får ju en prins i september istellet :D

var hos barnmorskan igår, hade helt glömt bort tiden, hade ju som tur ställt en påminnelse kl 7.00, för vi skulle va där 8.30.
allt såg bra ut, har bättre värden nu än på inskrvningen :) sfmått 28, 18kg+ fatta 18kg?! haha ändå är det ett tag kvar, gick upp 30kg med isabella, lär ju bli nått sånt nu också, jaja :/

hemma här är det rörigt som vanligt, lägenheten ska snart vara utstädad så i huset är det kaos, saker överallt. känner att jag skullle vilja åka på semester, och när jag kommer hem så kunde ju allt få vara klart? men så lätt är det ju inte, det är bara att bita ihop! tur man kan vara ute, vi är ute hela dagarna, så himla skönt, och  isa tycker att det är super! :)

imorgon är det midsommar, då ska vi till sandra och daniel, vi ska grilla och mysa :) natalie patrik, sandra och johnny ska också dit, hoppas det blir fin väder så vi kan leka massa lekar :D men jag ser på vädret nu och det blir nog regn :(

nu har jag skrivit lite iaf :) ska se om det finns nått att kika på på tv:n, kan ju hända att 1:an eller 2:an visar nån super film? :P haha

sov gott, hoppas ni får en trevlig midsommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0