ersättning?

ja hejhej

först ska jag skriva, grattis till min kära vän linda som har fått en jätte fin pojke, Mille fick han heta! :D

just nu gör jag inget, isak har nyss somnat, idag, hela eftermiddag-kvällen har han varit jätte tjurig, han ville ha mat hela tiden, så fort jag tog bort han så blev han tokig, ingenting dög heller, så henke for och köpte ersättning. så vi gav han 40ml, så nu sover han. ska väl väcka han snart och amma han innan vi ska lägga oss, för nu har brösten vilat ett litet tag så nu är dom tankad igen :P
få se hur han är imorn, är han likadan då mot eftermiddagen så måste jag höra av mig till bvc och få råd, man bode väl kunna ge lite ersättning på kvällen typ som välling? eller blir det atomatsikt då att mjölken tillslt sinar?
åh det är så svårt hur man ska göra, jag har ju inte tid eller ork att sitta och amma han helatiden heller


idag har vi varit på kyrkis i attmar, mysigt som vanligt! sen for vi med malin och novalee hem till natalie, skoj att träffa dom! var ett tag sen.

imorgon så ska vi på öppnaförskolan med malin, krille och novalee, sen blir vi bara hemma och tar det "lungt" :P

orkar inte lägga in nå kort idag, tråkigt, jag vet! :P

ja, på lördag ska vi vara med i tidningen, jag ser ut som en strandad val, menmen, tur att resten av fam. är fin! ;)
va länge sen jag skrattade så mkt då vi knäppte kortet, anders(Lenar) försökte få isa att skratta, hon röde inte en min, men jag asgarva, haha aja ;) nog om de!

sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0