ja det var ju ett tag sen

hejhej

tack alla för fina gratulationer! ;)

jag har faktiskt inte orkat varit inne vid datorn, tkr inte att jag har haft den tiden heller :P
det är så mkt nu i början, jag måste lära känna bebisen, isa och henke också, det är en väldans prosedur :P och Isabella som är van att vara ensamt barn, och nu kom det en liten som hon måste dela all uppmärksamhet med, men det har gått jätte bra hittils, det kan ju vända, men det hoppas jag inte! :)

tänkte inte skriva så mkt mer, ska städa nu också innan vi hämtar lillfisen på dagis, det går jätte bra att ha hon på dagis medans jag och Isak är hemma, det är också super skönt!

lilleman fick heta Hans Isak Jan Hamrin Edlund!
Hans efter Henric, och Jan efter min pappa.

Han var 53lång och vägde 4600g, en stor kille! :D

just nu sover han i sin vagga, han vaknar nog snart och vill ha lite mat, har inte riktigt kommit in i alla rutiner än, han äter väldigt ofta, men han börjar sova lite längre nu iaf, men mellan 16.00 till 19.00 ungefär vill han äta mest helatiden, samma mellan 02.00 till 06.00 ungefär.
de första nätterna var vi vaken hela nätterna, fick han inte ligga vi bröstet då så skrek han, tur att henke har varit så hjälpsam, annars skulle jag nog inte klarat de.

men hur som haver så älskar jag alla mina 3! kunde inte fått en bättre familj! ;D

lägger upp lite bilder från förlossnigen, nyare bilder kommer sen :P



Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Novalee

så söt så =)

2010-10-06 @ 15:40:44
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Han är sååå fin :)

2010-10-07 @ 10:57:18
URL: http://emelienorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0