11 september

ja det var igår ja, och då skulle jag få min bebis, senast!
sitter i soffan och gör ingenting, vill bara åka in och föda! ska väl gå och lägga mig snart, men det känns meningslöst, får ju bara sova en timme, sen måste man på toan, och sen försöka lägga sig så skönt som det går just nu, försöka somna innan man vaknar av att man är kissnödig IGEN, ja och så pågår det då hela natten!

har inte skrivit på länge för vårt mobila bredband har ju krånglat, som vanligt, så nu har vi fått ett nytt simkort, men det funkar lika sämst ändå!
vi har haft mkt att göra också, mkt med huset, mvc besök, varit på ett super fint bröllop, satt ner min pappa (urnan) i marken.
Och min ork har inte varit på topp, så det mesta känna skit jobbigt, bara att kliva upp från soffan och gå till köket är en pina!

hoppas verkligen att lillen ploppar ut snart så min ork kommer tillbaka, det behövs verkligen nu!

hoppas ni haft det bra iaf!

nattinatti

Kommentarer
Postat av: Janet

Snart är det över och du är hemma med den lille.

2010-09-13 @ 14:08:31
Postat av: Emelie

Hoppas lillkillen kommer snart.. förstår att du är less.. vänta är väl det värstasom finns.. ! Kram..

2010-09-13 @ 21:08:14
URL: http://emelienorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0